Mdorukkk Oğlum dört aylık. Ocean kan damlası aldık. Çoğu kişi kilosunun iki kayı, çoğu ise kilosu kadar yazmış. Ne kadar damlatıyorsunuz?
EceDM Mdorukkk 7 kilo kizim ama bizim damlalikta 0,5 yaziyor. Oraya kadar cektirip 2 defa damlatılacak dedi doktor da eczaci da. Yani 1 ml. Acaba ayni damladan mi bahsediyoruz? Şu kutusunun ustunde kırmızı fil olan, beyaz renkli damla değil mi?
nazli-06 Mdorukkk kılosu basına 1 damla kullanıyoruz bızz. Kac eczaneye kac doktora sordum 1 dedı hepsı.
EceDM Mdorukkk damlaligin ustune dikkatli bakin. 0.5 seviyesi isaretli. Oraya kadar sividan 2 defa doldur, cocuga oyle hepsini ver, damla saymadan dedi. Yani 0,5 +0,5 toplamda 1 ml verilmis olacak.
Bebegimveben_ EceDM kiloya göre değişiyor diye biliyorum o şekilde biraz fazla oluyor sanırım 2 yaş üzeri 1ml almıyor muydu ben mi yanlış hatırlıyorum
EceDM Bebegimveben_ 0.5′i sayınca 8 damlaya denk geliyor zaten ortalama. Hepsi başka bir şey söylüyor , zararı olsaydı bu kadar rahat olmazlardı.
Gnsanne22 Bizim doktorumuz damla üzerinde yazan 0.5 ml yi bir kez doldurup verin diye önerdi. Kızım 6900 dü.
kelebek_17 Mdorukkk 5 aylıkken kullanmaya başladık. 1 ay 0,5 ml kullandırdı doktorumuz. 6. aydan itibaren 1 ml kullanıyoruz.
Taelif Mdorukkk Merhabalar. Kilo başına bir damla oluyor genelde. Doktorunuz ayrı bir şey demediyse kilosu kadar damla verebilirsiniz. Cok düşük vs olunca daha fazla veriliyor onun dışında kilosuna gore
Bayanmor12 Mdorukkk bize doktorumuz kilo başına 2 damla dedi bence sizde çocuğunuzun durumuna göre doktorunuz ne dediyse öyle kullanın :)