Ben ilk defa yaptım 2 gün önce ama tadına bakan bayıldı diyebilirim öncelikle çiçekler çok kötü olduysa yapmayın derim çünkü reçeli de benzer şekilde çok iyi olmayacaktır onun dışında çilek ne kadarsa benzer oranda şeker koyulmakı ve ben bir gece bıraktım (ama 2 kilo olarak yapmıştım ben)ertesi gün çok güzel suyunu bırakmıştı..ocağın üzerinde kısık ateşte pişirmeye başladım 5 dk filan çiçekleri içinde kaynasın ve bu sırada pembe pembe köpekleri olacak onları yavaş yavaş toplayın bu aşamalar devam ederken o 5 dkkalık kaynama sürecinde çileklerinizi kevgir yöntemiyle ayrı Bi kaba çekin ve kalan şerbeti yaklaşık 20 dkka kaynatın gene köpük olursa alın bu arada ve varsa 2 3 adet limon tuzu yoksa da 10 damla kadar limon sıkın 20 dkka sonrasında kenara aldığınız çilekleri tekrar ekleyip 10 dkka daha kaynatın ve kapakları sıfır olan temiz kavanozlarınıza sıcak sıcak koyun ve ters çevirin şimdiden afiyet olsun ama tavsiyem güzel mevsimindeyken biraz bol alıp sağlıklıca tüketin hazırlardan çok daha güzel olacağına emin olun ve benim bu tarifi bende mükemmel sonuç verdi 😀