kolonyalimendil Lara17 3,5 aylıkken kucakta hafif şekilde başladım 4,5 aylıktı destekli olarak tam oturttum şuan 5 ay 7 günlük halen destekli oturuyor.. benim oğlum 3,5 aylıktan beri yattığı yerden kendini kaldırmaya çalışıyordu doktorum hafif olarak başla demişti
Emily37 Lara17 kızım şuan 5.5 aylık ve 4 aylık olduğundan beri kucağımda oturmaya başlamıştı.şimdi destekli oturtuyorum zaten yatmak falan istemiyor hiç
Bugleminannesi28 Lara17 4.ay itibariyle deestekli 6.ayda desteksiz oturması beklenir ek gıdaya o şekilde başlanır biz 4 ay 2 günlükken destekli oturtmaya başladık şimdi 5 aylık bıraktığında dik duruyor uzun süre ama hala destekli yapıyorum
Asliihnnomerr Lara17 4-5, aylıkken kucakta destekli oturttum ama beli ağrımasın diye çok tutmadım. 6 ayda kendi kendine oturmaya başladı 🥰 sonra da ek gıdaya geçtik zaten 💮
Lara17 kolonyalimendil Ay maşallah 🧿 çocuk doktorumuza gittiğimiz zaman aklıma hiç sorulacak soru gelmiyor birde oda çok sıcak oluyor. Eve geliyorum ah keşke bunları sorsaydım diyorum 🙈
Deletedmom_110 kolonyalimendil 3 ay 9 günlük kaldırıyor kendini oturma pozisyonuna alıyor ben oğlumda🌸
Mdorukkk Lara17 ben o yüzden hep soracağım soruları telefona kaydediyorum bir başlıyorum sormaya doktor illallah ediyor 😬😂
kolonyalimendil Lara17 yaa bu bende de oluyor 🤣 not alıyorum aklıma gelenleri telefonuma tavsiye ediyorum 😂
Lara17 Bugleminannesi28 bizim doktor 5.ayda ek gıdaya geçicek dedi ama oradayken hiç aklıma gelmedi destekli oturtmaya başlamalı mıyız diye.
Lara17 kolonyalimendil evet notlarımıza yazmalıyız ya oraya gittiğim zamanda heyecanda yapıyorum ilk anneliğim🙈🤣
Emily37 Lara17 evet kucağımda hafif eğimli oturtuyordum şimdi tam dik bi şekilde oturuyor.doktorum 4 aylıkken yavaştan kucağında destekleyerek oturt demişti.15 gün öncede 5 aylık kontrolümüzde tadımlara başla ve bebeği oturt destekleyerek dedi.bende mama sandalyesinde yanına arkasına küçük minder koyup oturtuyorum öyle hem tadımlarını yapıyor hemde epey oturmaya başladı.benim oğlumda 5-6 aylık falandı oturmaya başladığında kızımda aynı şekilde başladı oturmaya.
Bugleminannesi28 Lara17 şöyle soyleyim doktorlar genelde derler 6.ayda desteksiz oturduğu zaman ek gıdaya başlanır diye 180 günü doldurmuş ve desteksiz oturma şartı var. Ama tabi belki de özel durumdur doktorunuzun takibi daha önemli ek gıdaya başlatacak desteksiz oturmayabilir ama destekli mutlaka oturmalı 5.ayda
kolonyalimendil Lara17 benim de ilk inanın herşey karışıyor 😂 mesela bende besin alerjisi var genetik olarak geçer mi diye soracaktım not almayı unutmuşum ona bile fırsatım olmadı 😂
Lara17 kolonyalimendil sizin alerjiniz varsa bebeğinizde de olabilir ama illa vardır diye bir şey yoktur bence benim fikrim ☺️
Lara17 Yaren anladım ya bir kere dediğiniz gibi yapmıştım sonra bir şey olur mu diye yapmayı bırakmıştım🙈
kolonyalimendil Lara17 doktorum denersin alerjik reaksiyon gösterir ise öyle test yaparız dedi inşallah yoktur 🥲