birprensannesi0208 bizde de var bu çiçekten. Barış çiçeği, yelken çiçeği diye geçer adı. Soğuğa ve sıcağa çok dayanıklıdır zor ölen bir çiçek. Ama endişe etmeyin. Susuz kalınca yapraklar aşağı inebiliyor. Hem yapraklarına su sıkın hem de toprağına su dökün. 1-2 güne toparlıyor. Benim de kaç kere böyle oldu ölmüş olmuyor yani merak etmeyin toparlıyor eskisi gibi