Nurrrrrr233 Kızlar iki ay aşısindan sonra bebeğim sürekli irkiliyor korkuyor ağlıyor niye böyle şaştım kaldım dokunsamda korkuyor dokunmasamda korkuyor dün olduk aşıyı
edafmo Nurrrrrr233 normal canım biraz ağır oluyor açılardan verem olanı bir de 3 tane birden vurununca iki üç gün olması normal
Sare_nuhaninannesi_05 Nurrrrrr233 3 tane birden vurulunca ve çok ağlamış ise eğer onun etkisindedir kolay değil canım üç iğne birden ayaklara vurulan o kadar halsizlik huzursuluk yapmıyor ama verem aşısı yapabiliyor geçer annesi merak etme bizim de böyle oldu 3 ay 16 günlüğüz🥰
edafmo Nurrrrrr233 oluyormuş canım hem burda birkaç kişide okudum hemde arkadaşımın bebeğinde de olmuştu