ikizekiz ErvaNil ben de 9 aylıkken bu soruyu sormuştum, 10ay olacak 1 hafta sonra. Şu 3 haftada daha iyi sanki. İsmini bildiğine artık eminim ama bazen bakmiyor, gerçekten umursamiyorlar 😅 bu arada babildama var mi sizde?
ErvaNil ikizekiz evet var baba falan diyo gel gel yap diyorum yapıyo alkış diyorum yapıyor ışık nerde diyorum lambaya bakıyo ama erva deynce dönmüyo:))