Karpuzlufistiksarma Kızlar hediye olarak ne alayım kayınvalde ve 2 eltim var . Giderken elim boş gitmek istemiyorum. Size ne gelse mutlu olursunuz 🌺 Çok pahalı olmayan şeyler olsun 🙃🙃
Nilkusumm Karpuzlufistiksarma yeni gelin misin ben evliliğimin birinci yılında hepsine fincan takımı almıştım kayınvalideme bayramlık elbise aldım,solingen bıçaklarından aldım kayınbabama gömlek aldım pantolon aldım . Baklava götürürdüm birde her gittiğimde . Şimdi beş kuruş verip de hediye falan almam başta da almasaydım keşke mesafe her zaman iyi
Bugleminannesi28 Karpuzlufistiksarma yeni gelinsin galiba çünkü ben eltime günahımı vermem🤣🤣🤣 shshhsjs. Kayınvalidem kapalıysa güzel bir yazma olur bence en çok hoşuna gideceği şeylerden biri kayinbabaya gömlek çok iyi olur. Eltilere de yılan desenli fincan🤣🤣
Duyulurum Karpuzlufistiksarma çok güzel çelik bileklikler var, kesinlikle altın takarım gibi bir takintilari yoksa alinabilir :)
Karpuzlufistiksarma Nilkusumm yok 5 yıllık gelinim , eltilerimi severim aramız iyi , kv ile resmiyim ama uzak yerden gidiyorz elim bol gitsin istemem ı sebeble … fincan takımı almıştım hatta su bardağınu filanda ama farklı bişi olsun istiyorum da aklıma gelmedi
Nilkusumm Karpuzlufistiksarma yazlık ortopedik sandalet veya terlik olabilir kayınvalidenize . Elitlerinize de lcwaikien birer bluz tişört vesaire bir şey alabilirsiniz
Karpuzlufistiksarma Angelss12 aldım onları daha önceki yıllarda farklı ne olabilir diye düşündüm ama bulamadım ben
Bugleminannesi28 Karpuzlufistiksarma kız bizimde iyi ama hiç te sevmem 😬 evlenmeden eltiyi iyi gorumceyi kötü bilirdim tam tersi oluyormuş 🤣
Karpuzlufistiksarma Bugleminannesi28 😂😂😂 herkes bir değil demek ki bende görümceyi fazla sevmem 😂😂 herşeye burunu sokan bi tip ama ben ona fazla yüz verip muhatap olmam. Oda bana karşı çekinir, mesala diğer eltiler ile yüz göz olmuş ama benle öyle değil… ben derim açıkça sevmediğim şeyleri lafımı esirgemem bide benim eşimdw sevmez ablasını çok eşimdenden yüz bulamayınca 😂😂😂 bana pek karışmaz
Karpuzlufistiksarma Duyulurum altıncı onlar ya takmazlar çelik bileklik hem birisinin yaşı 45 civarı o hiç takmaz
Morlahana Lav in üçlü cam saklama kapları var kapaklı çok kullanışlı oluyor hemde şık ve büyük olduğu için göz dolduruyor . Ya da emaye saklama kabı .ben herkese saklama kabı alırım bir evin saklama kabı ihtiyacı hiç bitmez saklama kabi önemlidir 🥰🤪
Bugleminannesi28 Karpuzlufistiksarma hahaha bende tam tersi abla kardeş gibiyiz durmadan ararız hal hatır sorar hediyeler alır bide bir değil 5 görümcem var hepsiyle sıkı fıkıyız benimde gorumcelerim eltimi hiç sevmez ama çaktırmaz hele ben ayyy aman aman dedikoducu sinsi yılan asla evime sokmam yüz vermem merhaba merhaba 🤣🤣🤣🤣🤣 elti=yılan
Duyulurum Karpuzlufistiksarma fotoğraf yükledim yukardaki yorumuma, ben kayınvalideme ve kız kardeşlerine almıştım severek kullanıyorlar hepsi 45 üstü :)
Karpuzlufistiksarma Duyulurum kendime alayım bunlarda. Ben ya çok beğendim siz nereden aldınız bunu , bi eltime alayım yaşıt sayılırz diğeri takmaz çünkü
Papatyamkuzum Karpuzlufistiksarma öyle adetleriniz mi var? Ben ilk defa duydum bayramda kaynanaya elitlere hediye olayını. Evet nazik kibar bi hareket ama ne bileyim biraz farklı geldi bana. Hediyenin büyüğü küçüğü olmaz tabi ama kendileri için kullanacakları bi hediye bakın. Şal, eşarp, çelik bileklik gibi sizi hatırlacak kibar hediyeler olabilir.
Karpuzlufistiksarma Papatyamkuzum adet değil canım yani ben içimden geldiği için alırım yani ben annemden böyle gördüm bizde birine misafirliğe gidelerken bile bi hediye götürülür yani bu yazma olur borcam olur Çay bardağı olur yani bende o sebeble yani hatır gönül niyeti ile yani ben kendi kuzenlerime bile giderken bşi alır giderim
Duyulurum Karpuzlufistiksarma trendyol’dan almıştım. Link atmak yazak. Sayfanın adı Çlk Accessories :)
Papatyamkuzum Karpuzlufistiksarma ne nazik ne zarif düşünce. Annenizi ve sizi tebrik ederim. Yani mühim olan düşünmek o yüzden bütçenizi de çok zorlamayacak küçük hediyeler alabilirsiniz.
Tatlican Karpuzlufistiksarma Biz elti ve gorumcelerle ramazan hediyesi aliyoruz kime gidersek hepimiz ama buyuk seyler degil bana 6li kase almis biri bir eltim kuruyemislik tabaklar ,biride 3lu bardak almis ,bende 100tl degerinde mutfakta kullanacaklari seyler aldim her birine .bayramdada kucuk kizlari var tac ve külotlu corap aldim