Aysee__34 ben bu ikisinin değiştirdim birşey olmadı . Yalnız hipp daha iyi bence ben kakasindan anladım. Hazırlarken mamanın kıvamından da belli. Eğer tek öğün de veya arada bir kusma oluyorsa bazen suyun sıcaklığını ayarlamaktan oluyor , benim biraz soğuğa yakın ılık olsun onu kusuyor. Tabi bunlar benim gözlemim . Sizin farklı bir durum olduysa bilemedim