Misketlimonum kilo alımı hep iyi oldu doyana kadar da emdi bizim için farkedebildiğim eksi yanları birincisi bazen insan evde unutuyor dışarı çıkıyor bebek bu sefer memeyi tutamıyor ememiyor eve geri dönmek zorunda kalıyordum ya da yeni alıyordum eczane bulabilirsem hep bir telaş oluyordu, bir de o uç boştayken hava yuttuğu için gazı çok oldu. Kullandığım wee ydi
Bebeğin küçükse o yüzden memeyi tam boşaltamıyor olabilir canım, endişelenme stres yapma. Çişli bez sayısını takip et günde 4 5 çişli bez olsun biraz da büyüsün büyüdüğünde çene kasları kuvvetlenecepi için uç olmasa bile emmeye başlayacaktır. Bana da imkansız gibi geliyordu silikonu bırakmak ama zamanla alışıyorlar 🥰