Kızlar bi sorum olacak, kızım 28inde 1 yaşına giriyor. Pirinç vs normal de yiyordu sanki tam kestiremiyorum elimle verince yiyo kaşıkla yemiyo çorbanın içinde yiyo mesela. Ama asıl sorum salatalığı dilip veriyorum 4 dişi var koparıyo yutamayıp geri çıkarıyor atıyo , zeytini öyle , küp patates keza öyle kapruz vs işte ne geliyosa aklınıza. Ama pankek yiyo kendisi elinde. Bu geçici midir? Yoksa bi sorun mu bu kafaya çok taktım?