Merhaba, oğlum 21 aylık ama yenidoğan gibi emziriyorum resmen. Hiç yemek yemiyor su içmiyor sürekli emmek istiyor. Bu durumda emzirmeyi sonlandırmam gerektiğini düşünüp araştırıyorum kademe kademe azaltarak ilerlemeyi öneriyorlar ama bu gerçekten imkansız. Asla durmaz istediğinde emene kadar huzursuzlanır beni odaya çekiştirir. Emme süresini kısaltayım desem oda imkansız uykusunda vs kendimi çekmeye çalıştığımda dişleriyle sıkıyor hemen fark edip. Çekilmeyi başarsam da hemen uyanıyor. Danıştığım bir doktor da alman metodu yani bir anda bıraktırmayı öneriyorum dedi. Ama bakımıyla da tek ilgileniyorum emzirmeyince de kıyametler koparır. Sabır taşını duydum ama oda psikolojik açıdan önerilmiyor. Ağlayarak bırakmasıda bence psikolojik olarak doğru değil. Sakince yapabilecek gibi de değiliz. Fikirlerinize ihtiyacım var… günde kaç kez yemek hazırlıyorum hiç yemiyor hepsi çöpe gidiyor aç kalıyor. Her gün ne pişireyim diye düşün düşün bir hal oldum… gelişimini etkileyecek diye çok korkuyorum doktorlarada aynen böyle anlatıyorum ama hiç bir cevap alamıyorum gerçekten enteresan.