Gzdeemrl1 oğlum öyle bir saçlı doğdu ki ondaki saçı daha önce hiç bir bebekte görmemiştim 😂 iki aylıkken sıfıra vurdurduk ama çok sıcaktı terliyordu diye, ara sıra hala yaptırırım çünkü çok saçlı sürekli çekip koparıyor afedersiniz kakasından bile çıktı yutmuş sanırım 1 yaşında şu an. Ama kestirip gür çıkar olayına inanmıyorum sadece hepsi bir çıktığı için daha gür görünür. Kestirdikçe saç sertleşir olayına inanıyorum biz kestikçe sertleşti hep belki de yapısı öyledir ama bilemem