8 ay 20 günlük ikiz erkek bebeklerim var sürekli burun akıntımiz , bogaz kizarikligimiz, ardından atesimiz oluyor acile gittiğimizde direk antibiyotik veriyorlar küçücük çocuklar ilaca boğuldu nasil hasta oluyorlar anlamıyorum , 9 yaşında bir kızım var o büyürken bu kadar hasta olmamıştı, ne önerirsiniz hanımlar