Ekin23 Sezaryen izi için hangi kremi kullandınız kızlar memnun kaldığınız ilaçları bana sözler misiniz ve izin sertliği kaçıncı ayda azaldı
Ysmndnz_ Ekin23 7 ay oldu çok şükür ne iz ne kızarıklık ne de şişlik var sanki hiç kesilmemiş gibi . Sanırım doktordan doktora çok fark ediyor çünki doktorum doğumdan sonra ziyarete geldiğinde çok güzel yapıştırdım iz bile kalmaz demişti
BirSusamTanesi Ekin23 doktorum bana diyo krem önermişti ara ara sürmene rağmen ize faydası oldu ama aynı yer 2 kere kesilince tabii illaki belli belirsiz çizgi de olsa kalıyor
Ekin23 Azra41 benim de yapıştırma ama ilk gün ani hareketimden yer yer kanamalarım oldu o yerler yüzünden zor iyileştim
Ekin23 Ysmndnz_ ya bana da kolay kolay açılmaz bu yapıştırma dedi ama galiba ben çok ani hareket yaptım bazı yerlerde küçük kanamalar oldu morarma oldu sonrasında kanayan yerler küçük küçük kabuk tuttu şimdi daha iyi ama izin rengi biraz daha açılsın isterdim 😕
Aybars2023 Bende sezaryen olalı 3 ay olcak 40. Günde kızarıklık tarzı bi sorun yaşadım madecassol verdi doktorum ara ara kullanıma devam ediyorum bırakmadım. Hala tam anlamıyla iyileşme göstermedi.
Ekin23 Aybars2023 madecassolu ilk günden kullandım bitirdim yaranın iyileşmesine yardımcı oldu ama iz için aynı şeyi diyemycem 😫
Ekin23 Aybars2023 yaa tam iyileşirsen noscar kremi kullandım pembemsi oldu yara izi ve ara ara kaşınıyor kızarıyor