Benguu_72 İlk oğlumu 7 aylık yaptırdık çok güzel rahat geçti. Emekleme yürüme olmadığı için hiç zorlanmadık. 2. Oğlum 20 günlüktü o çook daha rahattı hiç anlamadık bile🤗 Bence kesinlikle direkt gün alıp en kısa zamanda yaptırın. 5 yaşında herşeyin farkında oldukları dönem o yüzden ben hatırlasınlar o korkuyu stresi yaşasınlar istemedim