Yigitefeninannesi_ Huysuzlaninca elleriyle kulaklarını çekiyor gibi aile hekimine sordum bu ayda ki bebeklerde kulak kaşıntı si olurdedi bu arada 5 ay 1 gunluguz var mı sizdede annler
Ozzyey Yigitefeninannesi_ bizde 10 aylık olduk genelde gözlemlediğim uykusu gelince yapıyor benimkide baya baya parmağıyla kulak kaşıyor:)
papatyam-34 Yigitefeninannesi_ yaa evet bende yarın götürmeyi düşünüyordum benim oğlum da 6ay 21 günlük kulağını çekiyor vuruyor gibi yapıyo gözlemliyorum uykusu geldiğinde de öyle yapıyor uyanınca emerken de hemen kulağına götürüyor kaşır gibi bişeyler yapıyor sonra kulağını çekip bırakıyor neden yaptığını bende çok merak ediyordum acaba kulağı mı ağrıyor diyordum
Yigitefeninannesi_ Ozzyey nasıl tarif etsem genelde huysuzlandigi zaman elleriyle kulağına vuruyor gibi yapıyor
Yigitefeninannesi_ Ysgl26 sağlık ocağına sordum bu aydaki bebeklerde kulak kaşıntı si oluyor dedi o yüzden sordum kaşıntı mi baska bisey mi diye
Yigitefeninannesi_ papatyam-34 bende sordum kulak ağrısı olabilir mi dedim agrisa hiç durmaz bebek dedi bu aydaki bebeklerde kaşıntı oluyor dedi