Merhaba kızlar oğlum 27 günlük şuan 9 günlükken yüksek ateşten yoğun bakımda yattı antibiyotik verdiler bi hafta yattı çıktığından beri sarı sulu fışkırır şekilde köpüklü çok dışkılama yapıyor iki hafta oldu hala devam ediyor korkmalı mıyım yoksa normal bişey mi bu ?
Sizlerin bebeklerinizde de oldu mu bu durum ? Lütfen yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler