B1elf 35 günlük felaket gaz sıkıntısı çeken bi kızım var eczaneden zinco verdiler ilk gaz ilacı oldugu icin yavas yavas denemek gerekiyor en doğalı bu dedi aranizda zinco kullanan var mı faydasinı gördunuz mü
Bugleminannesi28 B1elf benim eltimle görümcem çocuklarına kullandı çok faydasını gordu ben kızıma kullandım resmen daha beter etmişti bize NBL probiyotik bağırsak düzenleyici çok iyi geldi. Bebekten bebeğe değişiyor kullan bakalım belki faydasını görürsun
edafmo B1elf biz denedik ama mahvetti kızımı, sancılarını kat kat artırdı 2 gün mahvoldum daha da vermedik
ikrakiraz170123 @B1elf biz kullandık çokta memnun kaldık açıkçası. 2 hafta oldu bırakalı. Sabah 4 akşam 4 damla olarak kullandık yenidoğan döneminde. İnşallah sizde faydasını görürsünüz.
nehirr35 ikrakiraz170123 merhaba inşallah görürsünüz bizede zinco önerdiler eczaneden aldık ama üzerinde 3-10 yas grubuna uygundur diyor normal mi ? Eczacıya 2 aylık olduğunu söylemistim ama
ikrakiraz170123 @B1elf şu an 3 aylık. Tabii faydasını gördük başka damlaya ihtiyaç duymadık çok şükür. Tabii bebekten bebeğe fark ediyor umarım sizin içinde tek seferde faydalı olur