Bu ay adetim 3 gün gecikti. Oruç tutarken regl gecikmesi yaşayan oluyor mu? Korunuyoruz ama yine de bugün gidip test alıp yaptım negatif çıktı. Adet 3 gün geçtikten sonra erken gebelik testinde çıkardı değil mi? Acaba uzun süreli aç kalmak hormonal düzenimizi mi bozuyor?