Sennurrr 6 aylık olduk ek gıda tatmaya da başladık. Ama bir şey fark ettim bebeğimin karnı ne kadar emerse emsin şiş olmuyor hep yumuşak karnı sırtına yapışık deyim yerindeyse acaba aç mı?