Esraerol-geldi Kayrosunannesi 😂 doğrudur ben geceleri çekmediğim için dikkat etmedim bide kaba ve ağır geliyor bana
Merve-miray eymeninannesi11_ Ben öyle çok anlamam telefon fiyatlarından ama eşim iyi aldık diyince bende öyle dedim😁 sıfırı 18 milyarsa eğer gidipte 2. ele 15 vermez bence. Belki yanılıyor olabilir misiniz acaba
eymeninannesi11_ Merve-miray ben iphone 11 bakmıştım o fiyata çok vardı ama pro max daha yüksek model olduğu için doğrudur ben 11 aldıgınız sandım dikkat etmemişim 😁