Bizimhikayemiz Kizlar oğluma mama yaptım şişe suyu kullaniyoruz ama sicak oldugu icn bardağa doktum o bardakda da su varmış az bisey musluk suyu sorun olurmu belcikadaym kızlar buranin musluk suyu içiliyor
lceLady Bizimhikayemiz Ne kadar vardı ki Yani musluk suyuda iğrenc ya. Hiç denediniz mi bilmem ama ben denedim afedersin lağam suyu gibi kokusu var
Senorita Bizimhikayemiz yani Belçika suyu farklı bile olsa ne kadar temiz olur olsun kaynamamış suyu vermezdim ben
Birgocmenkustuo Bizimhikayemiz bende yurtdisinda yaşıyorum ve burda da sular musluktan içiliyor. Bisey olacağını düşünmüyorum genel bir suda mikrobik bisey yoksa. Bende mamayi çoğu kez musluk suyundan, ısıtıp hazırladım. Ve birçok arkadaşım kaynamasın direk içme suyu olarak veriyor.
Bizimhikayemiz lceLady valla belcikadaym ben buranin sulari cok farkli ben senelerdir musluk suyu içiyorum biliyorm Türkiye’de çoğu yerde musluk suyu icillmiyor 3cc kadar
lceLady Bizimhikayemiz Ha onu bilemiyorum canım. Orda içiliyorsa fikrim yok. Yurt dısından biri gorup yazarsa iyi olur aslında
Bizimhikayemiz lceLady evt canm Türkiye’nin suyundan ben cok kez hastaneye yattimi bilirm yani buranin suyunu senelerdir içiyorum cok temiz
Bizimhikayemiz Senorita şöyle ki biz arıtıcı çağırdık suyu kontrol ettiler ve şişe suyla bire bir denildi tabi nekadar doğru bilmiyorm o yuzden 3 cc kadar su karıştı içim rahat etmedi
Senorita Bizimhikayemiz korkmayın bir şey olmaz 3 cc verdim yazmışsınız bence bir şey olmaz kaç aylık
Bizimhikayemiz Birgocmenkustuo cok sağolun içim rahatladı yani bizlerde senelerdir içiyoruz hic hazir su girmedi evlerimize çok şükür birseyde olmadi bebek ya belki midesi agrir karni agrir diye bi an korktum
Birgocmenkustuo Bizimhikayemiz dediğim gibi mikrobik salgın olabiletesinden dolayı kaynatılıp verilmesi ilk 6 ay ozellikle bize önerdi hemsiremiz. Kucuk miktarda suyun bisey yapacağını sanmam. Siz yine dikkatli olun ama.
Asil1602 Bizimhikayemiz Hiç musluk suyu vermedim ama su alamayan binlerce insanlar var sorun olacağını sanmıyorum ben vicdanen maddi gücümüz var diye vermedim musluktan alamıyor olsak vericektik bizde abartıcak bir durum yok rahat olun
Bizimhikayemiz Asil1602 bende evain su alıyorum ama bardağa döktüğümde sogsun diye içinde su oldugunu gormedm
Gmznr2909 Bizimhikayemiz almanya da ki musluk suyuna içiliyor ama yine de her zaman kaynat özellikle ilk 8 9 ay mide ağrısı gaz sancısı yapar
Bizimhikayemiz Gmznr2909 musluk suyu vermiyorum evian kullaniyorum bardağa dokmustum suyu sıcak diye sut o arada karıştı musluk suyuyla