cnn29 Kızlar bebeğim 12 günlük gaz sancıları başladı, çok sıkılıyor. Ama gögsümde karın üstü yatınca sakinleşiyor, bu pozisyonda 2 saat kalması sakıncalı olurmu?
Pnay cnn29 Zararı varmı yokmu bilmiyorum ama ben öyle uyuturken birgün kendimde uyuyakalmisim bebeğim düştü. Çok şükür ki birşey olmadı. Ama ömrümden ömür gitti. Daha iki aylıktı 🥺 Dikkat edin ne olur. Hala içimde o pişmanlık Öyle uyutacaksaniz da heryere yastık koyun. Yerlere bile🙏
Sennurrr cnn29 yenidoğan dönemimde anneye çok ihtiyaç duyuyor ama 2 saat uzun size de yazık beşiğine alıştırmaya çalışın ve uyuya kalmayın dikkat edin düşürebilirsiniz
Pastaneusuluislakkek cnn29 sling kullanmanızı öneririm. Hem size yükü daha az olur hem düşme riski yok
Findukezmesi cnn29 3 buçuk aylığız şu an göğsümde uyurken yazıyorum,🥲 hala gazı var ağrısına iyi geliyor.hemde ten tene temas yapıyoruz. bı zararı yok ama böyle uyuduğu için evi bok götürüyor napalim bu da bı süreç. Yavrumun canı sağolsun.
Oanne Benim oğlum da alerjik ve aşırı aşırı gazlı bir bebek İnanın sabah öyle uyandığımı bilirim yan taraflarıma battaniye yastık basar artık resmen uyuyakalırdık zaten uykum aşırı hafiftir dikkatlice uyurduk Çok şükür bir şey olmadı Yine de dikkat edin ben zararını görmedim
cnn29 Findukezmesi Findukezmesi Kesinlikle, bebeklerimiz iyi olsun rahat etsinlerde, ev gerçekten bok götürsün hiç önemli değil benim şu an annem var yanımda diye yapabiliyorum ama o gittikten sonra benim evde götürür 😬😬