Alyabebek34 geçmiş olsun Allah şifa versin🙏 emziriyorsanız bebeğinizin burnunu kendi sütünüzle açmayı deneyin, sütünüzü çay kaşığına sağın iki burun deliğinden de damlatın sonra aspiratörle çekin güzel açılıyor. Ateşi içinde temiz bez ya da pamuğu ıslatıp alnına, eklem yerlerine koyun. 38dereceyi görmeden müdahale etmeyin biraz ateşe direnci olsun. Eğer 38i geçerse ateş düşürücü fitiliniz varsa onu verin yoksa ateş düşürücü şurubunuz varsa onu verin. Duşa sokmak doğru bildiğimiz yanlışlardanmış malesef bende yeni öğrendim. Duş sadece dış ateşi biraz düşürüyormuş, iç ateşi varsa onu geçirmediği gibi suda vücut ısısının dengesi bozulduğu için havaleye bile yok açabiliyormuş Allah korusun🤲 tekrar çok geçmiş olsun hemen atlarsınız umarım🙏🌸