Aysee__34 hayır verme bekle ve dik tut yatırarak da verme içince dik tut en az 15 dk çok geliyordur ve reflüsü vardır kafasını biraz kaldır yatarken dümdüz yatırma yastık koyma ama battaniyeyle fln baş kısmına koyabilirsin benimde ilk başlarda öyleydi emzirdikten sonra hemen yatırıyordum ondan oluyormuş şimdi düzeldi çok şükür