mucizeminnosum Zekiiiiii demir damlaları kilo başı 1 damla diye biliyorum mesela 6 kilo 6 damla biz sidefer kullanıyoruz o şekilde önceki doktorum ocean a da öyle demişti ama ocean almamıştım yine de kullananan birinden teyit edin tabi
oglumubeklerken Asynm 4.aydan sonra başlanır normalde demir damlasına ama erken başlattı doktorunuz.sanirim
Zekiiiiii oglumubeklerken bende öyle yapayım ozaman sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemedim doktora da gidemedik bayram girdi araya en azndan eczaneden alayım bir damla olarak kullanırım dedim teşekkür ederim
oglumubeklerken Zekiiiiii 1 damla değil de 1 ml. Zaten damlalıkta 0.5 ml olarak işaretli yer var. Oraya kadar doldurup 2 sefer vermeniz gerekli 1 ml için.