ece_arel
E Dr doğru söylemiş hastayken yememesi normal biz yetişkinler hastayken iştahsız oluyoruz, ayrıca emiyormuş emdiği yeter anne sütünü azımsamayın, ayrıca sütünüz şuan onun ihtiyacına göre geliyor yani hastalığı için gerekli olan vitaminleri antikorları alıyor yakında yemeğe başlar. Geçmiş olsun.