koalamiyim eşler durumun ciddiyetini kolay kolay anlayamıyorlar maalesef mesela ben doğuma iki ay kala geceleri gram uyuyamadım sabah ezanını duyardım ve sadece dua ederdim o kadar büyük çaresizlik ki evladımı sevmek için çağırdığımda benden kaçıyordu yanıma gelmiyordu unutmuştu beni o kadar etkilendim ki üstüne o halde kaynana terörüyle de baş etmeye çalışıyordum çok çok çok yıprandım ama geçti bitti sizinki de geçecek inşallah dualarımda olacaksınız