Merhabalar benim doktorum 3 günde bir yapması da günde 4 kere yapması da normal demişti. YeniDoğan doktorumuz da kabiz olduğunda bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin demişti. Ben ilk aylarda çok rahatsız olduğunu düşündüğüm zaman zeytinyagi vermiştim cnim