Kızlar 10 aylık oğlum.dünden beri sesi kısık ergen oğlanlar gibi çıkıyo sesi. ağzına boğazına baktım ışıkla kızarıklı tahriş falan yok. Öksürük ateş başka bişy de yok.. sadece sesi kısık. Neden olabilir? Doktorunu aradım sadece ses kısıklığı önemli değil bağırıyosa çok ağlıyosa ondan olabilir diyo.. ıhlamur veriyorum başka ne yapabilim? Bayram öncesi hasta olmasa bari.gece uyurken çok terliyo üstünü de örttürmüyo ya ondan oldu ya da bu ara böğürmeyi öğrendi bildiğin danalar hibi böğürüyo eşek sıpası..boğazı mı acıdı acaba diyorum