Bebeğim 1 aylık oldu sürekli ama sürekli kusuyor reflü yatagi aldik emzirmeden sonra 20 dk dik tutuyorum gazini aliyorum ama nafile iki gundurde fiskirarak kusuyor iki kez doktora gittik normal diyor ama ben bittim kusmuk olan kiyafetlerden mi dersiniz yoksa sürekli emmesini kusuo tekrardan emmek istemesinden mi bedenim pert psikolojim kalmadi napacagim bilmiyorum benim gibi olan var mi