Aybuke014 hala kendini anne karnında gibi hissediyordur muhtemelen. Ben kundak yapmadım kızım ağlardı aslında yapsam o daha rahat edermiş ama işte o ağlayınca mantık benden gidiyordu. Siz kundak yapıyo musunuz bazı bebekler kundakta daha sakin oluyor. Bide mizacı gereği bazı bebekler hep ağlar hep huysuz oluyor. Ona da yapacak bişeyimiz yok. Ama bu durumda kendinizi hiç suçlamayın. Ben kızımı izole büyüttüm. Herkes ay çok ağlıyo durmuyor diyodu bana. Bende hiç kimseyle görüşmedim. İnanın kızım şu an 15 aylık mecburi olmadıkça yine kimseye gitmiyorum. Çünkü ay çok ağlıyo yada hiç durmuyo dediklerinde hep kendimi suçladım. Ben yeterli bi anne olsaydım böyle olmazdı dedim durdum. Bunu benim kardeşim bile yaptı. Bi gün kızımı uyut ben hemen gidip gelcem dedim. Bi saat olmadan mesaj attım uyumuyo dedi. Şimdi o da bebek bekliyor. Umarım benim zorlandığım gibi zorlanmaz. İnsanların tuhaf laflarına maruz kalmaz. Ben çok zorlandım hala da zorlanıyorum. Kuzenim sadece bana hak verdi. Gerçekten bebeğin zor bi bebek ama seninle bi alakası yok dedi. Dışarı çıkmak istememen normal dedi. Umarım siz de benim yaşadığım şeyleri yaşamazsınız.