Yagmurcmn canım bol bol yürümen lazım ki çabuk toparlayasın. Ben ikinci gün ayaktaydım. 1 hafta olunca kendi işkerimi yapmaya başlamıştım. Hiç yatmadım hep yürüdüm evde. Kendini salma böyle..acıması normal kaç kat kesiyolar. 1 ay olunca da acıyacak ama sürekli onu düşünme. Sürekli yatma çok uzun sürer iyileşmen