Prensesannesiduru63 Tarlusal kullandım ilaç bitti 3 gün sonra adet oldum 4.5 gün sürdü affedersiniz oturup kalkarken hep kanamam geliyordu gebelik yoktur degil mi kızlar dün test yaptım negatif çıktı