Ya bebeğim 2 gündür kanlı mukuslu kaka yapıyordu doktora getirdim kan aldılar fakat kolunu hiç hareket ettirmiyor ağlıyor hemşireye sordum bişeyi yok nazlı dedi fakat benim bebeğim normalde iğne bile olsa ağlamazdı yani ilk kez başıma böyle birşey geliyor normal mi bilmiyorum 5 6 saat oldu kan vereli hala kolunu hareket ettirmiyor biz az tutunca da ağlıyor normal mi başına gelen var mı calpol verdim ağrısı vardır diye az önce İnternet’e bakıyorum bişe bulamadım birde sizlere sorayım dedim içim huzursuzlandı