Kızlar merhaba
Bebeğim 2 gün sonra 7 aylık olacak anne sütünü 4. Ayda kesti mama kullanıyoruz onu da zar zor içiyor 4 saatte 1 120-130 cc kadar
Ek gıda sürecimiz çok zor hiç bir şey yemek istemiyor yumurta peynir ağzına sürmüyor mama desen o da zar zor bu sıra onu da bitirmiyor aç bıraksam asla ağlamıyor saatler bile geçse çok iştahsız bir çocuk
Sadece tarhana ve yoğurtu birsz yiyor
Kıvam katılaştı mı asla onu yemiyor
Bu süreci nasıl atlatacağız bilmiyorum önerisi olan veya bu durumla karşılaşanlar varsa lütfen yazabilir mi
Artık her gün korkuyla uyanıyorum acaba yiyecek mi diye
Mama kullanan annenler kaç saatte bir beslenme yapıyorsunuz veya ek gıda verdikten sonra me kadar zaman diliminden sonra mama veriyorsunuz
Lütfen desteklerinizi bekliyorum 🤲🏻