Umutveannesi -huzur53- hayır oral dönemdedir ellerini tanıyor ne bulursa ağzına koyar ağzıyla tanımaya çalışır her şeyi
Sare_nuhaninannesi_05 -huzur53- 2 ay 16 günlük kızım oda eli sürekli ağzında emiyor keşfediyordur annesi aç olsa ağlar diye düşünüyorum 🥰
livanurvealpinannesi61 -huzur53- hayır tabi ki bebek aranır ağlar elini emer bu aç olduğunu göstermez.
Umutveannesi -huzur53- çok normal açlıktan değil. 1 yaşında hala eli ağzına ya da ne bulsa ağzına götürür o şekilde keşfediyorlar engel olmayın