Kızlar merhaba şimdi size oğlumun yaptıklarından çok kısa bahsedeceğim yanlız olmadığımı düşünüyorum ama duymak teselli edecek diye düşünüyorum yada sadece benimkimi böyle herşeyi dökme huyuna başladı koltuk minderleri yastıklar ayna önünde ne varsa parfüm vs herşey yerde fırlatıyor eline geçeni kaşıklar plastik kaplar istediği olmadığı zaman kendini atarak ağlıyor neyseki kandırıyorum kolayca başka bişey verince unutuyor sürekli koltuk tepelerinde sandalye yi çekip masanın üzerine çıkıyor sürekli bi yere çıkma peşinde 😂 bide nerden öğrendiğini anlayamadığım bir ısırma olayı var ama dışarda kimseye yapmıyor sadece bana ve babası na oyun sanıyor canım acıyo yapma annecim deyince gülüyor 😂 bebek arabasında emniyet kemerinden çıkıp ayağa dikeliyor hele araba da tutmak mümkün değil direksiyona geçmek istiyor torpidoyu açmak istiyor sürekli ekrana koltuk ısıtma tuşlarına heryere basar bitersen biterse gitmek çok zor birde ben hayır derken 👆🏻 parmağımı böyle sallayarak yapmışım heralde hayır annecim deyince onu yapıyor hayır olduğu u biliyor ama gözümün içine baka baka yapmaya devam ediyor 🙈