Ezgikrkl Doğum yapalı 2 gün oldu ve benim göğüslerim hemen yara oldu canım hiç çocuğu emzirmek istemiyor resmen ne yapabilirim lansinoh krem aldım ama hiç fayda etmedi 🥺😔
Hilal-95 Ezgikrkl canm göğüslerine göğüs kalkanı al gğüsün kumaş ile temas etmesin nemli tutuyor ben asla yaşamadım yara hep taktım oğlum göğüsümü alamadı slikon ucla emzirdim bi süre bunun etkısı vardır dediler bide yara için evikap diye bi vitamın var onu kullan hemde bitkisel cok iyi gelıyor
Woman35 Ezgikrkl lanolin krem bana çok iyi gelmişti her emzirmeden önce ve sonra sürün silmeye gerek yok yazıyor prospektüsünde ama ben siliyordum bazen bi de sürekli nemli tutun meme ucunuzu geçene kadar da silikon göğüs ucu kullanabilirsiniz ama bazılarında meme reddi yapmış
Yagmurcmn Ezgikrkl hakiki zeytinyapı ve göğüslerini açık bırak canım ayrıca ben mastit olmuşum o yüzden acıyomuş ağlıyarak emziriyordum sürekli sağım yaptım geçti doğum yapalı 7 gün oldu düşün ama 2 günde geçti
Daammlaaa Ay benimde tek göğsüm yara olmuştu tekini emziriyordum annem sürekli kavga ediyordu benimle tek taraflı emziriyorsun diye ama asla emziremiyordum aşırı acıyordu 🤦🏽♀️ lansinoh bende işe yaradı onunla kurtuldum
Yagmurcmn Ezgikrkl sabır et canım geçicek emzirmekten vazgeçme en büyük şifa bebeğin ben neler çekiyorum şuan yürüyemiyorum bacaklarım ağrısından yardımsız tuvalete gidemiyorum