Yigit_30 gaz ilacı ve bağırsak düzenleyici yani probiyotik kullanmanız lazım genelde doktorlar gaz ilacı olarak sab simplex veriyor ama her bebeğe iyi gelmiyo tabi benim oğlumu daha cok gaz yapmıştı nurse harweys colex şurubunu kullanıyoduk iyi geliyordu , probiyotik olarakta nbl probiyotik kullanmıştık. Ben kendimde 1 çay bardağı suyun içine toz kimyon atıp içiyordum sabah akşam , ama yağ yaktığı için aşırı kilo vermiştim aktardan kimyon tohumu almıştım suya demleyip içiyordum , bebeğinze bol gaz masajı yapın ayaklarını sıcak tutun aklıma gelenler bunlar💙