3 aylık civarı antibiyotik kullandığında sadece pişik olmuştu
Bugün 9 aylık oldu iki gün önce enfeksiyon nedeniyle antibiyotik başlandı günde 1 çay kaşığı, bugün gözleri şiş vücudu kızarmış bir şekilde uyandı hemen doktora götürdük antibiyotigi kesip damla verdi birde mustela krem aldım ne zaman geçer bu kızarıklık ve başka herhangi bir yan etki yapar mı