Aslaninnnesi Selam bayanlar.1.5 aylık bebeğim var.sanki ara ara öksürüyor.birkac kaşıkta olsa ıhlamur verebilirmiyim ?yada ne yapmam gerekiyor.
nazli-06 Aslaninnnesi verılır bır sey olmaz. Benım kızım 2 aylıktı hastalandı hava verdırdı doktor. Agzını da ıhlamurla temizleyin demıstı. Bıkac çay kasıgı verıyordum ben.
[silindi] 6 aydan önce anne sütü ya da formül mama dışında su bile verilmiyor hele ki ıhlamur asla. Doktora götürüp sorsanız mesela? Çünkü o kadar küçük bebeğe geleneksel yöntemler kullanılmaz
nazli-06 [silindi] cok ıyı bir doktor bence. Soyluyorsa bır bıldıgı vardır. Ihlamur demleyıp 2 bardak ıcırın demedı agzını temızleyın dedı. 2 çay kasıgı ıhlamurun cocuga bır zararı olacagını düşünmüyorum, olmadı da zaten. Şuan turp gbı maşallah.
saudadeee_ Aslaninnnesi verilmez su bile verilmez. Ihlamur ne yapacak öksürüğü kesecekmi. Doktora gözükün
Bebegimveben_ Aslaninnnesi verşlmez diye duymuştum. Bitki çayları 1 yaştan önce önerilmiyor. Masum gibi gözükse de ciddi yan etkileri alerjik etkileri olduğunu biliyorum.
Bebegimveben_ Aslaninnnesi soğana karanfil batırıp uyurken baş ucuna koyabilirsin ben çok faydasını görüyorum.