Kızlar öncelikle kıyas amaçlı sormuyorum bilmediğim için soruyorum bebeğim ilk iki ay gayet güzel kilo almıştı ama bugün tarttim 700gr civarı almış sütüm azaldı birde yeni mamaya geçmiştim tam bir ay kullanmış bulundum mamayı,gaz problemimiz olduğu için aptamil conformile gecmistim günde kaka sayimizda arttı belki ondan da olabilir.Diger iki aya göre az almış,internette de üç aydan sonra bebeklerin kilo alımının azaldığını okudum doğru mu bilmiyorum ama sizin bebisler üçüncü ayında toplam kaç gr almisti