Hafize_04 bana doktorum yediklerimizin sadece yüzde 10u falan bebeğe gaz olarak geçer dedi. Ona rağmen ilk 1 ay doğru düzgün hiç bişey yemedim. Çorba yedim pilav yedim ama halaaa çok gazlıydı sonra bir de normal herşeyden yedim baktım yine aynı gaz😂 yani olacağı varsa oluyor bence o. Diyet yaptığımda da aynıydı, seçmeden yediğimde de. Sadece her yemeğin içine bol bol kimyon atıyorum, sabahları 1 bardak kimyon çayı içiyorum, akşamları da rezene tohumu çayı içiyorum. Bebeğime de 1ayından sonra içeriklerinden 1 çay kaşığı veriyorum çok sıkıştığı zamanlarda.
Artı olarak biogaia ve mommys bliss gaz ilacı kullanıyorum. Her emzirmeden ve her bez değişiminden önce mutlaka zeytinyağıyla karın masajı ( YouTube da teknikleri var mutlaka bakmanı tavsiye ederim) ve bacak hareketleri yapıyorum bu şekilde biraz hafifletebildim