Merhaba kızlar dünden beri kızımın bacağında bu şekilde kabarcıklar var kaynanamgildeydik ve onlarin da koyunlari keçileri var bende farkedince acaba pire ısırığı mi bu dedim kaynanam hayir öyle olsa beni ısırdı ben içine giriyorum yemliyorum bende bisey yok dedi bende o zaman biseyden alerji mi oldu ama farklı bisey yemedi dedim sonra da düşündüm görümceler falan cikolata vermişler az bisey benimde bacagim kasiniyordu baktim bende var ama bu şekilde minik ve cok degil benimkiler büyük ve kızarık bu arada cikolata bende yedim ve benim alerjim var sicak havada yersem kabariyorum havalarda sıcaktı birde hayvanlarin yanina bende indim kızıma göstermek icin zaten kendileri de gun icinde sık sık alip hayvanlarin yanina götürdüler sizce bu pire mi yoksa kızımda mi cikolatadan alerji oldu bugünde bekleyip artarsa hastaneye götürmeyi düşünüyorum