Ysgl26 Bir pişirimlik karnabaharım kalmıştı yazık olmasın diye poşetleyip buzluğa koydum bi kaç gün önce. az önce pişireyim diye çıkardım yemyeşil olmuş renkleri? Yenmez dimi artık..neden öyle oldu ki?
edafmo Ysgl26 ben attım karnabahar haşlamadan, küçük küçük parçalayıp hiç öyle yeşillenme falan olmadı. Sizinki hava almış olabilir mi acaba bence tüketmeyin onu