mirac_pasaa Merhaba kızlar benim bebeğim doğumunun 2.gününde sarılık oldu 12 çıktı sarılığı daha sonrasında doktora götürmedim şuan 2 haftalık yavaş yavaş geçmeye başladı. Sizlerin ne kadar sürdü sarılığı neler yaptınız?
Dorukkuss mirac_pasaa 4 günlükken kontrolünde öğrendik sarılık oldugunu değeri 20 idi ve yatış verildi 24 saat ışın tedavisi gördük eve geldikten sonra ise sürekli beslemeye çalıştık sarılık geçse de vucudu dam ya da gözlerinden sarı rengin gitmesi yaklaşık 1 hafta sürdü 🤦🏼 çok geçmiş olsun 🙏
iloeo mirac_pasaa bol bol emzir başka yapacak bir şey yok. 3 saati geçirmemek önemli emzirme aralarında. 4. Gün sarılık olduğunu öğrenmiştik biz de
ikibebebiranne_ Yinede bir sarılık kontrolü için gidin bı kan alıp baksınlar bizede geciyo gibi oldu fakat değeri artmış 1 gün kuvezde kaldı ışın gördü geçmiş olsun tekrardan
Bukii27 @"mirac_pasaa nasıl gectiğini anladınız ve uyku problemi yaşıyormusunuz uyanıyor mu kendiliğinden
mirac_pasaa Bukii27 gözleri beyazlamaya başladı cilt rengi kendine geldi. İlk hafta asla uyanmıyordu şuan kendiliğinden uyanıp emiyor çok şükür
Burcuskovski 1 aylıkken tekrar doktor kontrolüne getirin bizim de geçmeyen sarılığımız vardı hem idrar yolu hem de cmv enfeksiyonu sebepliymiş
iloeo mirac_pasaa çok şükür çok sevindim insan kıyamıyor uyandırmaya ama uyandırmak zorunda kalıyorduk o dönemin bitmesine çok sevindim