fa_sena_y
Bebeklerin 3.ayda gözle takip yapması gerekir genelde kucakta bakmazlarküçük bebekler. Çünkü etrafı keşfeder 3 aylık bebeğe bir değerlendirme yapılır mı hatırlamıyorum ama 6 aylık bebek için bir değerlendirme yapılır, bir şey olduğu için değil siz rahat edin diye diyorum, kendi kafanızda kurarak olmaz