Lily1993 Merhaba hanımlar 2 bucuk yasında oğlum var gözlerin de sürekli arpacık çıkıyor sımdı ıc kapağında cıktı arpacık ıcın damla ne önerirsiniz doktor antibiyotikli bivoxa yazdı ama gözlerini kızarttı kanlandı o yuzden bıraktım başka ne iyi gelir
starwomen Lily1993 Başka bir doktora daha muayene olun. Göz bu riske girmeye gerek yok. Bana iyi gelen damla size iyi gelmeyebilir.