Merfues1 Merhabalar bi bilgi öğrenmiştim doğruluğu ne bilmem sizlerede sormak istedim çevrenizden kendinizden bilirsiniz diye bi hamilelik ne kadar pozitif ne kadar güzel geçtiyse doğmuş bebekte o kadar sakin eziyetsiz olur diyorlar tabi bunun bide tersi ne kadar zorlu stresli geçtiyse o kadar mızmız huysuz derler sizce doğruluğu varmıdır acaba? Hadi gelin bunu tartışalım
Show_must_go_on Merfues1 İnanmam ama denk geldi sanırım hamilelik boyunca çalıştım işim stresli ve yoğundu kızım doğduğunda beri mız mız 😄😄
Egenim Merfues1 benım gebelıgım rısklıydı yatarak ve 3 günde bır kontrole gıderek gectı. Hep gözlerim yaşlı geçti . Ama evde tek uzanmanında sakınlıgınden mi nedir bebeğim hep sakin. Evim sesiz diye bence .
Mazikeen Merfues1 bence doğru son derece mutlu stressiz bir hamilelik geçirdim bebeğimde çok mutlu güler yüzlü problemsiz bir bebek
Babybloom Merfues1 çok mutlu hamilelikler geçirdim, hiç gerçek bir sıkıntı yaşamadım. Çocuklarım da hep mutlu sorunsuz çocuklar oldu. Bence doğru👍🏻
Umutveannesi Merfues1 doğruluğu nedir bilmiyorum ama bende öyle oldu. Hamileliğimde sadece karnım büyüdü, bulantı aşerme vs hiç bir şey yaşamadım. Sakin gebelik geçirdim. Oğlum 1 yaşını geçti doğduğundan beri sakin uslu bir bebek
DarkSwan Merfues1 Bence doğru. Hamileliğim çok stresliydi, daha doğrusu ben stres yapıyordum her şeye. Çalıştığım için çok yoruluyordum. Bebeğimde inanılmaz, mutsuz, huzursuz, mızmız, stresli oldu. 10 aydır anam ağladı resmen. 🥺
Scemiha Merfues1 rahat ve mutlu bir hamilelik geçirdim çok şükür. Kızım mutlu ama çok sakin bir bebek değil cokk hareketli😂 karnımdada yerinde durmuyordu
sadeturkvatandasi Merfues1 benim için geçerli önerme, çok sakin, dingin güzel bir hamilelik geçirdim bir rahatsızlığım yoktu ama bol bol yattım😅 sahile yürüyüşe gittim vs. sakin bir kızım var en azından şimdilik😂 (19 aylık)
Phd_m0m Fiziksel olarak rahat bir hamilelik geçirdim son aya kadar. Ama ruhsal olarak bazen bunalımlı ve genel olarak kaygılıydım. Bebeğim şimdi 5,5 aylık sağlıklı ve mutlu bir bebek çok şükür ama yoruyor genel anlamda çok ilgi istiyor kendime vakit ayıramıyorum pek
Keremikobayky Merfues1 çok doğru. Ne bulantım halsizliğim oldu ne en ufak bir rahatsızlığım çalışarak gezerek eğlenerek bol bol sporla geçti doğumumda çok rahattı kesisiz dikişsiz sancımın gelmesinin ardından 2buçuk saatte kucağıma aldım normal doğumla hemde ilk bebek 3buçuk kilo. Bebeğimde aynen öyle mutlu huzurlu güleç sağlıklı 🧿🧿
Araslarcaaa Merfues1 hamileliğim çok kötü geçti. Mutsuz ve stresli geçti. Çok şükür oğlum mutlu güleç ama uyumuyor ve çok hareketli
Uykusuzkoala Merfues1 benim icin dogru çok olmasi gereken ve güzel bir hamilelik gecirdim fiziksel olarak da kendimi çok begeniyordum bu da ruh halime yansıyordu. su hafta bu olur yaziyorsa hepsi bende vardi. Kilosu boyu hep olmasi gereken gibiydi tam zamaninda da planli sezaryenle doğurdum. Bebegim herkesin bu nasil bebek agladigini daha duyamadik, aglamayi bilmiyor dedigi cinsten bir bebek. Yani evet bu tezi doğruluyorum
starwomen Merfues1 Benim hamilelik dönemim bulantı, kusma harici çok güzel geçti. O dönem çalışmıyordum evdeydim. Psikolojik olarak rahattım ve sürekli gezdim eşim son dönemler kızıyordu hatta. Şimdi kızım dışarı çıkmak için can atıyor, gezmeyi çok seviyo yakınlarım sürekli gezdin bu kız ondan böyle diyor 😂 kızım da genel olarak rahat bir bebek. Annem nazar değecek diye çok korkuyorum çok sakin falan diyo ama bana hep mız mız geliyo 😂😂
Merfues1 starwomen oy maşaALLAH Allahım hayırlı uzun ömürler versin benim kaynanam annemde öyle der soran olursa mızmız de nazar edersin diyor abu kurban olurum ben anneme 🥰
Aslananne1 Merfues1 benim hamileliğim çok stresli geçti sürekli agliyordum huzursuzdum bazı mevzular vardı onlara çok üzülüyordum sürekli ağlardım bebeğim de şuan huysuz mizmiz bi bebek ama ne kadar doğru bilmem
Merfues1 Aslananne1 bence doğru olduğunu düşünüyorum açıkçası 😅araya bi kaç tane Farklı teori kaynamış olabilir
pnr60_ Hamileliğim adeta bir prensesmişim gibi geçti ne bulantı ne kusma oğlum karnımda hiç yormadı beni çok şükür, ama doğdu bir sinirli bir sinirli huysuz 😂😂😂
seizetheday Merfues1 benim çok rahat bi gebeliğim oldu hareket etmesi dışında hissetmedim bile bebeğimi sadece eşimle kavgalarımız oldu bebeğim doğduğundan beri hareketli ve mız mız ilk 3 ay gece gündüz uyumadı şimdi uykusu düzeliyor fakat kucak bağımlısı bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak başımın tatlı belası bal böceğim 9 ay bana vermediği rahatsızlığa sayıyorum bu günlerini 🥰🤗
glsmatlls Son 2 haftaya kadar stresli bi işte çalıştım, hatta ilk aylarda 24 saatlik nöbetler tuttum.. oğlum da bi o kadar huysuz mızmız :) bence de doğru